Administrare Tehnică și Mentenanță pentru Asociații de Proprietari

La MARF Administrare, oferim un serviciu complet de administrare tehnică, conceput pentru a asigura funcționarea optimă, întreținerea preventivă și dezvoltarea armonioasă a proprietății comune. Printr-o abordare structurată și profesionistă, ne asigurăm că toate instalațiile, echipamentele și spațiile comune sunt monitorizate, întreținute și reparate în timp util, în conformitate cu deciziile Adunării Generale și resursele alocate de Asociație.

Ce presupune administrarea tehnică?

Serviciul nostru include planificarea, organizarea, coordonarea și controlul tuturor activităților tehnice necesare pentru buna funcționare a imobilului:

Aprovizionare și întreținere

Achiziția materialelor de curățenie și a consumabilelor necesare pentru întreținerea spațiilor comune

Inspectarea periodică a proprietății comune pentru identificarea și remedierea defecțiunilor la instalațiile de folosință comună

Inspectarea proprietăților individuale (doar cu acordul proprietarilor), în scopul identificării problemelor care afectează instalațiile comun

Monitorizare și verificări tehnice

Verificarea periodică a indexului contoarelor de apă din apartamente, cu acordul proprietarilor și în prezența unui reprezentant al Asociației

Controlul corectitudinii facturării consumurilor de energie electrică, termică și apă, conform metodologiilor de repartizare

Verificarea stării subsolului, a căilor de acces, palierelor și ghenelor, pentru identificarea riscurilor și defecțiunilo

Supraveghere și control

Monitorizarea garanțiilor echipamentelor aflate în perioada contractuală și notificarea furnizorilor în caz de defecțiuni

Alertarea furnizorilor contractați în cazul apariției avariilor sau urgențelor tehnice

Prezentarea ofertelor de bunuri și servicii către Comitetul Executiv, supravegherea lucrărilor de reparații și participarea la recepția acestora, alături de comisia desemnată

Documentare și raportare

Întocmirea referatelor de necesitate pentru intervențiile la părțile comune

Controlul îndeplinirii obligațiilor contractuale ale personalului angajat de Asociație și sesizarea Comitetului Executiv în caz de abateri

Elaborarea rapoartelor tehnice la cererea conducerii Asociației

Coordonare operațională

Afișarea lunară a listelor de plată aprobate de Cenzor și Președintele Asociației

Ridicarea facturilor de la sediul Asociației, emise de furnizorii de utilități și prestatorii de servicii

Prezentarea ordinelor de plată către Președinte pentru semnare și autorizare

Beneficiile colaborării cu MARF Administrare

Cui se adresează?

01
Asociații de Proprietari care doresc o gestionare profesionistă a infrastructurii imobilului
02
Comitetul Executiv care are nevoie de suport tehnic constant și documentat
03
Comunități rezidențiale care pun accent pe siguranță, funcționalitate și întreținere preventivă