- Inspectarea proprietății individuale, numai cu acordul proprietarilor și in condițiile stabilite de lege, cu scopul de a identifica și remedia defecțiunile apărute la instalațiile de folosință comună;
- verificarea periodică a stării subsolului, a căilor de acces în imobil, a palierelor și ghenelor;
- monitorizarea garanțiilor pentru echipamentele care se află în perioada de garanție, precum și notificarea furnizorului care asigură garanția, cu privire la eventualele defecțiuni apărute;
- alertarea furnizorilor, aflați sub contract cu asociația, in cazul avariilor;
- prezentarea spre analiză Comitetului Executiv, a ofertelor furnizorilor de bunuri și servicii, supravegherea lucrărilor de reparații și participarea la recepția acestora, alături de comisia formată din membrii desemnați ai asociației;
- controlul facturării corecte a consumurilor de energie electrică, termică, apă, în funcție de indexul contoarelor de bloc, în conformitate cu prevederile legale și normele metodologice de repartizare a consumurilor;
- întocmirea referatelor de necesitate, privind intervențiile la părțile comune;
- controlul îndeplinirii obligațiilor contractuale ale personalului angajat de asociație și sesizarea Comitetului Executiv în cazul încalcarii acestora.